Ćwiczenia
Ta strona używa plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia zindywidualizowanych usług oraz tworzenia statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w opcjach Twojej przeglądarki. Poczytaj o Cookies

Ćwiczenia i automasaż


Ćwiczenia z Blackroll to idealny sposób na rozciągnięcie się przed treningiem oraz na regenerację mięśni po treningu. Rolowanie się z Blackroll prowadzi do osiągnięcia wymarzonych efektów i pozbycia się bólu mięśni.


Masaż Blackroll jest łatwy i może go wykonywać każdy, niezależnie od wieku czy poziomu wysportowania. Wystarczy codziennie poświęcić odrobinę czasu na rolowanie, by zauważyć poprawę gibkości, lepszą regenerację mięśni, ustąpienie napięć mięśniowych i ogólną poprawę samopoczucia i wyglądu skóry.

Wystarczy jedyne osiem do dziesięciu powtórzeń na jedną partię mięśniową, by odpowiednio ją wymasować. Przed treningiem rolowanie traktowane jest jako rozciąganie, co wpływa na nawilżenie powięzi. Po treningu rolowanie przyspiesza regenerację mięśni. W miejscach, które potrzebują więcej uwagi, należy zwiększyć ilość powtórzeń do piętnastu, a w tych, sprawiających szczególny ból zatrzymać się i odczekaj kilka sekund, aż ból zacznie ustępować.

Samemu wybiera się miejsca rolowania, które sprawiają największy dyskomfort! Podstawą jest, by ćwiczenia wykonywane były powoli i cierpliwie. Przyniesie to wtedy spodziewany efekt.

Więcej przykładów ćwiczeń i filmowych porad dotyczących Blackroll zamieszczonych jest na naszym kanale YouTube.

  

  


Trening i mobilizacja - jak rolować mięśnie


Blackroll poza rolkami do automasażu posiada idealny sprzęt, za pomocą którego jesteśmy w stanie przeprowadzić całkowity i kompletny trening funkcjonalny, a nawet pełne zajęcia fitness.

Blackroll świetnie urozmaica ćwiczenia. Prezentujemy przykładowe ćwiczenia, jakie można wykonywać używając rolek Blackroll: